ProfessionalsPublish your properties
New user? Sign up for free
Professional? Professional Access
Recent searches
Favourite Properties
You haven't saved any properties
This panel will show the properties you save as favourites.
Favourite searches
You haven't saved any searches
This panel will show the searches you save as favourites.
SpanishEnglishGermanFrenchItalianRussianDutchSwedishDanishFinnishChineseArabic

Filters:
Properties
Bed.
Baths
Min Price
Max Price
Features
  • Features
More Filters Less Filters
Save Search

Rt канал

9,116 results sorted by
relevance
Sale (3,307)Rent to Own (933)New Construction (927)
637,000
* €/m2
Accessibility links
102 m2 | 6 bedrooms | 1 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
The channel was launched as Russia Today on 10 December At its launch​, the channel employed journalists, including approximately 70 from outside​. Russia's RT television network is off the air in the Washington, D.C., area, one of the channel's most coveted markets in the United States. RT loses challenge against claims of bias in novichok reporting Trump aide's appearances on RT channel are focus for Russia inquiry. Published: 6 Dec

RT is designed to confuse and muddy the waters. That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point. Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school.

While the exact nature of the relationship between RT and the Russian state is never made apparent, critics say it cannot be overplayed: for them, RT is the Russian state. RT UK has been reprimanded by Ofcom a dozen times for lack of balance. But they soon found they were being ordered to change their copy, or instructed how to cover certain stories to reflect well on the Kremlin. They quit. There are clearly varying levels of independence at RT.

We are asked on a daily basis, if not to totally ignore, then to obscure the truth. One open question is: who is watching RT, besides me? The service claims to have access to a worldwide audience of million people — you can get it online, on Sky, Freeview or in almost any hotel — but RT has never released actual UK viewing figures.

That is an audience share of 0. If you went by its adverts, you might initially think it was viewed exclusively by people who are desperate to buy gold bullion, overs travel insurance or funeral protection policies. But if you watch long enough, you will also see ads for Samsung, Maltesers, Whiskas and Extra gum.

Evidently these brands think there is someone out there to sell to. Even for a rolling news channel, it is insanely repetitive. The news reports often barely differ from one hour to the next, and its regular programmes — Going Underground, Crosstalk, On Contact, The Keiser Report — are broadcast with numbing frequency, and updated infrequently. In one hour period, I caught the same documentary — about a mysterious sleeping sickness affecting residents of a former mining town in Kazakhstan — three times.

It was made in Shona voashona. Soomaaliga voasomali. Kiswahili voaswahili. Zimbabwe voazimbabwe. Kurdi dengeamerika. Latin America. Creole voanouvel.

Share on Facebook. Share on Twitter. Share via Email. Print this page. The logo of Russian state-owned television channel RT is seen on a window of the company's office in Moscow, Russia, Oct. By Masood Farivar. In a balanced media landscape, they wouldn't have had this advantage to begin with". From Wikipedia, the free encyclopedia. Reuters UK. Retrieved 22 February The Guardian.

BBC News. Retrieved 18 October The Daily Telegraph. Retrieved 17 October Retrieved 30 January The Times. The Observer. Retrieved 24 January The Independent.

529,000
* €/m2
Russian parliament votes for law that could list CNN as 'foreign agent'
153 m2 | 9 bedrooms | 10 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
Russia's RT television network is off the air in the Washington, D.C., area, one of the channel's most coveted markets in the United States. The top story on the 9am news on RT – the Kremlin-backed English-language television channel formerly known as Russia Today – is about the. Pipes RT Tubes HOSKINS DA January BT1 Aluminium Alloys BT2 HOT CHANNEL [ 01 ] RT Fuel Channels RT Hot Channel Factor RT Reactor.

His guest agrees with him. On RT, everybody agrees with everybody. When Russia does make the news on RT, the Kremlin has little to worry about.

Earlier this week, the main story was about a possible blanket ban on Russian Olympic athletes implicated in the doping scandal. Foreign governments deploying disinformation to influence elections — where do they get this stuff? Four Russian athletes had been banned for life the previous week ; an announcement on further bans was still a week away. The McLaren report , which offered firm evidence that Russia operated a state-sponsored doping regime, came out last year.

Fringe opinion takes centre stage. Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of. That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly.

Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. George Galloway co-hosts a chatshow with his wife. Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme. Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian.

David Lammy has resolved not to appear on the channel in future. To be fair, much of what one sees on RT is pretty harmless, or at least inconsequential. Over the course of a week, I watched one debate on gender issues that seemed fairly sensible, even mildly enlightening. The Russians have moved on since the days of Pravda, the Soviet Communist party newspaper, or Radio Moscow International during the cold war — at least then you knew it was all guff, coming out of the Ideological Secretariat.

RT is designed to confuse and muddy the waters. Bambara voabambara. Hausa voahausa. Ndebele voandebele. Shona voashona. Soomaaliga voasomali. Kiswahili voaswahili. Zimbabwe voazimbabwe. Kurdi dengeamerika. Latin America. Creole voanouvel. Share on Facebook. Share on Twitter. Share via Email. Matt Turner, writing for The Independent , pointed to marginalised issues and groups, like the disabled and the largest prison strike in US history, to which he asserted RT gave substantial coverage, unlike media in the UK and USA.

In a balanced media landscape, they wouldn't have had this advantage to begin with". From Wikipedia, the free encyclopedia. Reuters UK. Retrieved 22 February The Guardian. BBC News. Retrieved 18 October The Daily Telegraph. Retrieved 17 October Retrieved 30 January The Times. The Observer. Retrieved 24 January

478,000
* €/m2
BBC News Navigation
113 m2 | 2 bedrooms | 6 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
In , RT became the first Russian channel to be nominated for the prestigious International Emmy award, in the News category. The network received its. RT is a 24/7 English-language news channel. We are set to show you how any story can be another story altogether. Broadcasting over six. The channel was launched as Russia Today on 10 December At its launch​, the channel employed journalists, including approximately 70 from outside​.

RT UK is a British free-to-air television news channel, part of the RT network, a global multilingual television news network based in Moscow and subsidised by the Russian government. The channel's studios are located in Millbank Tower. The channel was launched on 30 October RT presenter Afshin Rattansi claims the channel's position is "to challenge dominant power structures in Britain by broadcasting live and original programming with a progressive UK focus", since it is "not subject to the metropolitan elite's London bias".

Richard Sambrook , director of the Centre of Journalism at Cardiff University was quoted as saying "It's a surprising move to focus resources on the UK. It's not a commercial proposition, therefore the main purpose must be to gain influence. It's about soft power for the Kremlin ". It's been cast as the Big Bad Wolf of the news media landscape," and "I think many of us Ahead of the launch of its UK-specific broadcasts, RT said that adverts promoting the channel had been rejected by ad agencies because they felt they would be illegal under UK laws on political advertising.

The network posted versions of the adverts on billboards and its website with the word "redacted" on them in an alleged protest.

The UK Advertising Standards Authority said it had not banned the ads or even received any complaint about them. The UK broadcast regulator Ofcom had repeatedly reprimanded the international version of RT for its failure to remain impartial. All of them. Long live freedom of speech! The Russian embassy in London described the move as an "openly political decision", however the British government, which since the financial crisis has owned the majority of shares in the RBS group, denied being responsible for the bank's actions.

Admittedly it's also been commended for balance and fairness — by the British National Party. Believe that and you will ask: what right have we to criticise Putin? At least he is honest in his way". Matt Turner, writing for The Independent , pointed to marginalised issues and groups, like the disabled and the largest prison strike in US history, to which he asserted RT gave substantial coverage, unlike media in the UK and USA.

In a balanced media landscape, they wouldn't have had this advantage to begin with". From Wikipedia, the free encyclopedia. His guest agrees with him. On RT, everybody agrees with everybody. When Russia does make the news on RT, the Kremlin has little to worry about. Earlier this week, the main story was about a possible blanket ban on Russian Olympic athletes implicated in the doping scandal.

Foreign governments deploying disinformation to influence elections — where do they get this stuff? Four Russian athletes had been banned for life the previous week ; an announcement on further bans was still a week away.

The McLaren report , which offered firm evidence that Russia operated a state-sponsored doping regime, came out last year. Fringe opinion takes centre stage. Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of.

That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe.

George Galloway co-hosts a chatshow with his wife. Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme. Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian. David Lammy has resolved not to appear on the channel in future. To be fair, much of what one sees on RT is pretty harmless, or at least inconsequential.

Over the course of a week, I watched one debate on gender issues that seemed fairly sensible, even mildly enlightening. The Russians have moved on since the days of Pravda, the Soviet Communist party newspaper, or Radio Moscow International during the cold war — at least then you knew it was all guff, coming out of the Ideological Secretariat. RT is designed to confuse and muddy the waters. That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point.

Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school. While the exact nature of the relationship between RT and the Russian state is never made apparent, critics say it cannot be overplayed: for them, RT is the Russian state.

RT UK has been reprimanded by Ofcom a dozen times for lack of balance. But they soon found they were being ordered to change their copy, or instructed how to cover certain stories to reflect well on the Kremlin. They quit. There are clearly varying levels of independence at RT. We are asked on a daily basis, if not to totally ignore, then to obscure the truth. One open question is: who is watching RT, besides me?

590,000
* €/m2
143 m2 | 4 bedrooms | 7 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
RT loses challenge against claims of bias in novichok reporting Trump aide's appearances on RT channel are focus for Russia inquiry. Published: 6 Dec Russia's RT television network is off the air in the Washington, D.C., area, one of the channel's most coveted markets in the United States. We elaborate feasibility analysis for RT channel establishment and focus on scheduling of real-time frames in section 5. In section 6, performance evaluation of.

BBC News. Retrieved 18 October The Daily Telegraph. Retrieved 17 October Retrieved 30 January The Times. The Observer. Retrieved 24 January The Independent. RT International. RT English. History of Freeview UK. Categories : RT Russian television networks English-language television stations in the United Kingdom Television channels and stations established in hour television news channels in the United Kingdom Television channels in the United Kingdom.

Namespaces Article Talk. The offspring of well-known people feature often on RT. Russia Today was launched in Svetlana Mironyuk, the director of state-run RIA-Novosti, the news agency that oversees the channel, said at the time that western perceptions of Russia came down to three words: communism, snow and poverty. Its regular financial programme is called Boom Bust.

His guest agrees with him. On RT, everybody agrees with everybody. When Russia does make the news on RT, the Kremlin has little to worry about. Earlier this week, the main story was about a possible blanket ban on Russian Olympic athletes implicated in the doping scandal.

Foreign governments deploying disinformation to influence elections — where do they get this stuff? Four Russian athletes had been banned for life the previous week ; an announcement on further bans was still a week away. The McLaren report , which offered firm evidence that Russia operated a state-sponsored doping regime, came out last year.

Fringe opinion takes centre stage. Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of. That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. George Galloway co-hosts a chatshow with his wife.

Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme. Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian. David Lammy has resolved not to appear on the channel in future.

Central Asia. South Asia. Bahasa Indonesia voaindonesia. Khmer voacambodia. Afaan Oromoo voaafaanoromoo. Bambara voabambara. Hausa voahausa. Ndebele voandebele. Shona voashona. Soomaaliga voasomali. Kiswahili voaswahili. Zimbabwe voazimbabwe. Kurdi dengeamerika.

163,000
* €/m2
170 m2 | 3 bedrooms | 2 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
RT America channel airs from Washington, DC and is part of RT, the global television news network. It is the proud home of "Politicking with Larry King," “​News. Table of Contents RT America TV, a Kremlin-financed channel operated from within the United States, has substantially expanded its repertoire of programming. Russia's RT television network is off the air in the Washington, D.C., area, one of the channel's most coveted markets in the United States.

The network posted versions of the adverts on billboards and its website with the word "redacted" on them in an alleged protest. The UK Advertising Standards Authority said it had not banned the ads or even received any complaint about them. The UK broadcast regulator Ofcom had repeatedly reprimanded the international version of RT for its failure to remain impartial. All of them. Long live freedom of speech!

The Russian embassy in London described the move as an "openly political decision", however the British government, which since the financial crisis has owned the majority of shares in the RBS group, denied being responsible for the bank's actions.

Admittedly it's also been commended for balance and fairness — by the British National Party. Believe that and you will ask: what right have we to criticise Putin? At least he is honest in his way". Matt Turner, writing for The Independent , pointed to marginalised issues and groups, like the disabled and the largest prison strike in US history, to which he asserted RT gave substantial coverage, unlike media in the UK and USA.

In a balanced media landscape, they wouldn't have had this advantage to begin with". From Wikipedia, the free encyclopedia. Reuters UK. Retrieved 22 February The Guardian. BBC News. Retrieved 18 October The Daily Telegraph. Retrieved 17 October Retrieved 30 January The Times. So I watched it. For a week. The offspring of well-known people feature often on RT. Russia Today was launched in Svetlana Mironyuk, the director of state-run RIA-Novosti, the news agency that oversees the channel, said at the time that western perceptions of Russia came down to three words: communism, snow and poverty.

Its regular financial programme is called Boom Bust. His guest agrees with him. On RT, everybody agrees with everybody. When Russia does make the news on RT, the Kremlin has little to worry about. Earlier this week, the main story was about a possible blanket ban on Russian Olympic athletes implicated in the doping scandal. Foreign governments deploying disinformation to influence elections — where do they get this stuff?

Four Russian athletes had been banned for life the previous week ; an announcement on further bans was still a week away. The McLaren report , which offered firm evidence that Russia operated a state-sponsored doping regime, came out last year. Fringe opinion takes centre stage.

Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of. That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. George Galloway co-hosts a chatshow with his wife. Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme. Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian.

David Lammy has resolved not to appear on the channel in future. To be fair, much of what one sees on RT is pretty harmless, or at least inconsequential.

Over the course of a week, I watched one debate on gender issues that seemed fairly sensible, even mildly enlightening. The Russians have moved on since the days of Pravda, the Soviet Communist party newspaper, or Radio Moscow International during the cold war — at least then you knew it was all guff, coming out of the Ideological Secretariat. RT is designed to confuse and muddy the waters.

That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point. Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school. While the exact nature of the relationship between RT and the Russian state is never made apparent, critics say it cannot be overplayed: for them, RT is the Russian state.

458,000
* €/m2
250 m2 | 2 bedrooms | 10 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
RT is a 24/7 English-language news channel. We are set to show you how any story can be another story altogether. Broadcasting over six. LONDON — The London newsroom and studios of RT, the television channel and website formerly known as Russia Today, are ultramodern. In , RT became the first Russian channel to be nominated for the prestigious International Emmy award, in the News category. The network received its.

And yet influential people from all walks of public life appear on it, or take its money. So I watched it. For a week. The offspring of well-known people feature often on RT. Russia Today was launched in Svetlana Mironyuk, the director of state-run RIA-Novosti, the news agency that oversees the channel, said at the time that western perceptions of Russia came down to three words: communism, snow and poverty. Its regular financial programme is called Boom Bust.

His guest agrees with him. On RT, everybody agrees with everybody. When Russia does make the news on RT, the Kremlin has little to worry about. Earlier this week, the main story was about a possible blanket ban on Russian Olympic athletes implicated in the doping scandal. Foreign governments deploying disinformation to influence elections — where do they get this stuff? Four Russian athletes had been banned for life the previous week ; an announcement on further bans was still a week away.

The McLaren report , which offered firm evidence that Russia operated a state-sponsored doping regime, came out last year. Fringe opinion takes centre stage. Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of. That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe.

George Galloway co-hosts a chatshow with his wife. Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme. Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian. David Lammy has resolved not to appear on the channel in future. To be fair, much of what one sees on RT is pretty harmless, or at least inconsequential.

Over the course of a week, I watched one debate on gender issues that seemed fairly sensible, even mildly enlightening. The Russians have moved on since the days of Pravda, the Soviet Communist party newspaper, or Radio Moscow International during the cold war — at least then you knew it was all guff, coming out of the Ideological Secretariat. RT is designed to confuse and muddy the waters. That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point.

Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school. Learning English learningenglish. Shqip zeriamerikes. Bosanski ba. Srpski glasamerike. Azerbaijani amerikaninsesi.

Central Asia. South Asia. Bahasa Indonesia voaindonesia. Khmer voacambodia. Afaan Oromoo voaafaanoromoo. Bambara voabambara. Hausa voahausa. Ndebele voandebele. Shona voashona. Soomaaliga voasomali. Kiswahili voaswahili. Zimbabwe voazimbabwe. Kurdi dengeamerika. Latin America. Creole voanouvel.

236,000
* €/m2
282 m2 | 4 bedrooms | 8 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
Russia's RT television network is off the air in the Washington, D.C., area, one of the channel's most coveted markets in the United States. RT loses challenge against claims of bias in novichok reporting Trump aide's appearances on RT channel are focus for Russia inquiry. Published: 6 Dec LONDON — The London newsroom and studios of RT, the television channel and website formerly known as Russia Today, are ultramodern.

That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. George Galloway co-hosts a chatshow with his wife. Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme.

Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian. David Lammy has resolved not to appear on the channel in future. To be fair, much of what one sees on RT is pretty harmless, or at least inconsequential.

Over the course of a week, I watched one debate on gender issues that seemed fairly sensible, even mildly enlightening.

The Russians have moved on since the days of Pravda, the Soviet Communist party newspaper, or Radio Moscow International during the cold war — at least then you knew it was all guff, coming out of the Ideological Secretariat. RT is designed to confuse and muddy the waters. That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point. Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school.

While the exact nature of the relationship between RT and the Russian state is never made apparent, critics say it cannot be overplayed: for them, RT is the Russian state. RT UK has been reprimanded by Ofcom a dozen times for lack of balance. But they soon found they were being ordered to change their copy, or instructed how to cover certain stories to reflect well on the Kremlin.

They quit. There are clearly varying levels of independence at RT. We are asked on a daily basis, if not to totally ignore, then to obscure the truth.

One open question is: who is watching RT, besides me? The service claims to have access to a worldwide audience of million people — you can get it online, on Sky, Freeview or in almost any hotel — but RT has never released actual UK viewing figures. That is an audience share of 0. If you went by its adverts, you might initially think it was viewed exclusively by people who are desperate to buy gold bullion, overs travel insurance or funeral protection policies.

But if you watch long enough, you will also see ads for Samsung, Maltesers, Whiskas and Extra gum. Evidently these brands think there is someone out there to sell to. Even for a rolling news channel, it is insanely repetitive. The news reports often barely differ from one hour to the next, and its regular programmes — Going Underground, Crosstalk, On Contact, The Keiser Report — are broadcast with numbing frequency, and updated infrequently. In one hour period, I caught the same documentary — about a mysterious sleeping sickness affecting residents of a former mining town in Kazakhstan — three times.

It was made in Central Asia. South Asia. Bahasa Indonesia voaindonesia. Khmer voacambodia. Afaan Oromoo voaafaanoromoo. Bambara voabambara. Hausa voahausa. Ndebele voandebele. Shona voashona. Soomaaliga voasomali. Kiswahili voaswahili. Zimbabwe voazimbabwe. Kurdi dengeamerika. Latin America. Creole voanouvel. Share on Facebook. Share on Twitter. Share via Email. Print this page.

The logo of Russian state-owned television channel RT is seen on a window of the company's office in Moscow, Russia, Oct.

218,000
* €/m2
270 m2 | 7 bedrooms | 8 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
The channel was launched as Russia Today on 10 December At its launch​, the channel employed journalists, including approximately 70 from outside​. RT America channel airs from Washington, DC and is part of RT, the global television news network. It is the proud home of "Politicking with Larry King," “​News. RT UK is a British free-to-air television news channel, part of the RT network, a global multilingual television news network based in Moscow and subsidised by​.

Reuters UK. Retrieved 22 February The Guardian. BBC News. Retrieved 18 October The Daily Telegraph. Retrieved 17 October Retrieved 30 January The Times. The Observer. Retrieved 24 January The Independent. RT International. RT English.

History of Freeview UK. Categories : RT Russian television networks English-language television stations in the United Kingdom Television channels and stations established in hour television news channels in the United Kingdom Television channels in the United Kingdom.

Namespaces Article Talk. Views Read Edit View history. By using this site, you agree to the Terms of Use and Privacy Policy. Millbank Tower , London. Watch live Ireland only. His guest agrees with him. On RT, everybody agrees with everybody. When Russia does make the news on RT, the Kremlin has little to worry about.

Earlier this week, the main story was about a possible blanket ban on Russian Olympic athletes implicated in the doping scandal. Foreign governments deploying disinformation to influence elections — where do they get this stuff? Four Russian athletes had been banned for life the previous week ; an announcement on further bans was still a week away. The McLaren report , which offered firm evidence that Russia operated a state-sponsored doping regime, came out last year.

Fringe opinion takes centre stage. Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of. That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. George Galloway co-hosts a chatshow with his wife.

Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme. Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian. David Lammy has resolved not to appear on the channel in future.

To be fair, much of what one sees on RT is pretty harmless, or at least inconsequential. Over the course of a week, I watched one debate on gender issues that seemed fairly sensible, even mildly enlightening.

The Russians have moved on since the days of Pravda, the Soviet Communist party newspaper, or Radio Moscow International during the cold war — at least then you knew it was all guff, coming out of the Ideological Secretariat. RT is designed to confuse and muddy the waters. That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point. Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school.

While the exact nature of the relationship between RT and the Russian state is never made apparent, critics say it cannot be overplayed: for them, RT is the Russian state. RT UK has been reprimanded by Ofcom a dozen times for lack of balance.

But they soon found they were being ordered to change their copy, or instructed how to cover certain stories to reflect well on the Kremlin.

They quit. There are clearly varying levels of independence at RT. We are asked on a daily basis, if not to totally ignore, then to obscure the truth. One open question is: who is watching RT, besides me?

381,000
* €/m2
211 m2 | 7 bedrooms | 10 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
LUCIE INLET TO FORT MYERS AND LAKE OKEECHOBEE (Chart ) Okeechobee Waterway Clewiston Channel (Route 1B) Clewiston Channel (Rt. The channel was launched as Russia Today on 10 December At its launch​, the channel employed journalists, including approximately 70 from outside​. RT is a 24/7 English-language news channel. We are set to show you how any story can be another story altogether. Broadcasting over six continents and

The network posted versions of the adverts on billboards and its website with the word "redacted" on them in an alleged protest.

The UK Advertising Standards Authority said it had not banned the ads or even received any complaint about them. The UK broadcast regulator Ofcom had repeatedly reprimanded the international version of RT for its failure to remain impartial.

All of them. Long live freedom of speech! The Russian embassy in London described the move as an "openly political decision", however the British government, which since the financial crisis has owned the majority of shares in the RBS group, denied being responsible for the bank's actions. Admittedly it's also been commended for balance and fairness — by the British National Party.

Believe that and you will ask: what right have we to criticise Putin? At least he is honest in his way". Matt Turner, writing for The Independent , pointed to marginalised issues and groups, like the disabled and the largest prison strike in US history, to which he asserted RT gave substantial coverage, unlike media in the UK and USA.

In a balanced media landscape, they wouldn't have had this advantage to begin with". From Wikipedia, the free encyclopedia. Reuters UK. Retrieved 22 February The Guardian. BBC News. Retrieved 18 October The Daily Telegraph. Retrieved 17 October Retrieved 30 January The Times. Fringe opinion takes centre stage. Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of.

That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. George Galloway co-hosts a chatshow with his wife. Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme. Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian.

David Lammy has resolved not to appear on the channel in future. To be fair, much of what one sees on RT is pretty harmless, or at least inconsequential. Over the course of a week, I watched one debate on gender issues that seemed fairly sensible, even mildly enlightening. The Russians have moved on since the days of Pravda, the Soviet Communist party newspaper, or Radio Moscow International during the cold war — at least then you knew it was all guff, coming out of the Ideological Secretariat.

RT is designed to confuse and muddy the waters. That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point. Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school. While the exact nature of the relationship between RT and the Russian state is never made apparent, critics say it cannot be overplayed: for them, RT is the Russian state. RT UK has been reprimanded by Ofcom a dozen times for lack of balance.

But they soon found they were being ordered to change their copy, or instructed how to cover certain stories to reflect well on the Kremlin. They quit. There are clearly varying levels of independence at RT. We are asked on a daily basis, if not to totally ignore, then to obscure the truth.

One open question is: who is watching RT, besides me? The service claims to have access to a worldwide audience of million people — you can get it online, on Sky, Freeview or in almost any hotel — but RT has never released actual UK viewing figures.

That is an audience share of 0. If you went by its adverts, you might initially think it was viewed exclusively by people who are desperate to buy gold bullion, overs travel insurance or funeral protection policies. But if you watch long enough, you will also see ads for Samsung, Maltesers, Whiskas and Extra gum. Evidently these brands think there is someone out there to sell to.

Even for a rolling news channel, it is insanely repetitive. The news reports often barely differ from one hour to the next, and its regular programmes — Going Underground, Crosstalk, On Contact, The Keiser Report — are broadcast with numbing frequency, and updated infrequently.

731,000
* €/m2
Stan Collymore is ready for Russia – but is Russia ready for Stan Collymore?
117 m2 | 1 bedrooms | 10 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
RT loses challenge against claims of bias in novichok reporting Trump aide's appearances on RT channel are focus for Russia inquiry. Published: 6 Dec The channel was launched as Russia Today on 10 December At its launch​, the channel employed journalists, including approximately 70 from outside​. RT is a global news channel broadcasting from Moscow, London, Paris and Washington studios to over countries. With a global reach of over million​.

Matt Turner, writing for The Independent , pointed to marginalised issues and groups, like the disabled and the largest prison strike in US history, to which he asserted RT gave substantial coverage, unlike media in the UK and USA. In a balanced media landscape, they wouldn't have had this advantage to begin with". From Wikipedia, the free encyclopedia.

Reuters UK. Retrieved 22 February The Guardian. BBC News. Retrieved 18 October The Daily Telegraph. Retrieved 17 October Retrieved 30 January The Times.

The Observer. Retrieved 24 January The Independent. RT International. RT English. History of Freeview UK. Categories : RT Russian television networks English-language television stations in the United Kingdom Television channels and stations established in hour television news channels in the United Kingdom Television channels in the United Kingdom.

Namespaces Article Talk. Views Read Edit View history. Russia Today was launched in Svetlana Mironyuk, the director of state-run RIA-Novosti, the news agency that oversees the channel, said at the time that western perceptions of Russia came down to three words: communism, snow and poverty.

Its regular financial programme is called Boom Bust. His guest agrees with him. On RT, everybody agrees with everybody. When Russia does make the news on RT, the Kremlin has little to worry about. Earlier this week, the main story was about a possible blanket ban on Russian Olympic athletes implicated in the doping scandal. Foreign governments deploying disinformation to influence elections — where do they get this stuff?

Four Russian athletes had been banned for life the previous week ; an announcement on further bans was still a week away. The McLaren report , which offered firm evidence that Russia operated a state-sponsored doping regime, came out last year.

Fringe opinion takes centre stage. Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of. That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly.

Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. George Galloway co-hosts a chatshow with his wife. Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme. Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian. David Lammy has resolved not to appear on the channel in future. To be fair, much of what one sees on RT is pretty harmless, or at least inconsequential. Over the course of a week, I watched one debate on gender issues that seemed fairly sensible, even mildly enlightening.

The Russians have moved on since the days of Pravda, the Soviet Communist party newspaper, or Radio Moscow International during the cold war — at least then you knew it was all guff, coming out of the Ideological Secretariat. RT is designed to confuse and muddy the waters. That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point. Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school.

While the exact nature of the relationship between RT and the Russian state is never made apparent, critics say it cannot be overplayed: for them, RT is the Russian state.

RT UK has been reprimanded by Ofcom a dozen times for lack of balance. But they soon found they were being ordered to change their copy, or instructed how to cover certain stories to reflect well on the Kremlin. They quit.

690,000
* €/m2
163 m2 | 1 bedrooms | 10 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
Russia's RT television network is off the air in the Washington, D.C., area, one of the channel's most coveted markets in the United States. RT America channel airs from Washington, DC and is part of RT, the global television news network. It is the proud home of "Politicking with Larry King," “​News. RT UK is a British free-to-air television news channel, part of the RT network, a global multilingual television news network based in Moscow and subsidised by​.

On the strength of this opening five minutes, I might once have been tempted to conclude that it was a slow news day, but on RT every day is a slow news day. And yet influential people from all walks of public life appear on it, or take its money. So I watched it. For a week. The offspring of well-known people feature often on RT. Russia Today was launched in Svetlana Mironyuk, the director of state-run RIA-Novosti, the news agency that oversees the channel, said at the time that western perceptions of Russia came down to three words: communism, snow and poverty.

Its regular financial programme is called Boom Bust. His guest agrees with him. On RT, everybody agrees with everybody. When Russia does make the news on RT, the Kremlin has little to worry about. Earlier this week, the main story was about a possible blanket ban on Russian Olympic athletes implicated in the doping scandal. Foreign governments deploying disinformation to influence elections — where do they get this stuff?

Four Russian athletes had been banned for life the previous week ; an announcement on further bans was still a week away. The McLaren report , which offered firm evidence that Russia operated a state-sponsored doping regime, came out last year.

Fringe opinion takes centre stage. Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of. That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. Ndebele voandebele. Shona voashona.

Soomaaliga voasomali. Kiswahili voaswahili. Zimbabwe voazimbabwe. Kurdi dengeamerika. Latin America. Creole voanouvel. Share on Facebook. Share on Twitter. Share via Email.

Print this page. The logo of Russian state-owned television channel RT is seen on a window of the company's office in Moscow, Russia, Oct. Ahead of the launch of its UK-specific broadcasts, RT said that adverts promoting the channel had been rejected by ad agencies because they felt they would be illegal under UK laws on political advertising.

The network posted versions of the adverts on billboards and its website with the word "redacted" on them in an alleged protest. The UK Advertising Standards Authority said it had not banned the ads or even received any complaint about them. The UK broadcast regulator Ofcom had repeatedly reprimanded the international version of RT for its failure to remain impartial. All of them. Long live freedom of speech! The Russian embassy in London described the move as an "openly political decision", however the British government, which since the financial crisis has owned the majority of shares in the RBS group, denied being responsible for the bank's actions.

Admittedly it's also been commended for balance and fairness — by the British National Party. Believe that and you will ask: what right have we to criticise Putin? At least he is honest in his way". Matt Turner, writing for The Independent , pointed to marginalised issues and groups, like the disabled and the largest prison strike in US history, to which he asserted RT gave substantial coverage, unlike media in the UK and USA. In a balanced media landscape, they wouldn't have had this advantage to begin with".

From Wikipedia, the free encyclopedia. Reuters UK.

871,000
* €/m2
194 m2 | 3 bedrooms | 8 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
Russia's RT television network is off the air in the Washington, D.C., area, one of the channel's most coveted markets in the United States. The channel was launched as Russia Today on 10 December At its launch​, the channel employed journalists, including approximately 70 from outside​. The top story on the 9am news on RT – the Kremlin-backed English-language television channel formerly known as Russia Today – is about the.

Long live freedom of speech! The Russian embassy in London described the move as an "openly political decision", however the British government, which since the financial crisis has owned the majority of shares in the RBS group, denied being responsible for the bank's actions.

Admittedly it's also been commended for balance and fairness — by the British National Party. Believe that and you will ask: what right have we to criticise Putin? At least he is honest in his way". Matt Turner, writing for The Independent , pointed to marginalised issues and groups, like the disabled and the largest prison strike in US history, to which he asserted RT gave substantial coverage, unlike media in the UK and USA.

In a balanced media landscape, they wouldn't have had this advantage to begin with". From Wikipedia, the free encyclopedia. Reuters UK. Retrieved 22 February The Guardian. BBC News. Retrieved 18 October The Daily Telegraph. Retrieved 17 October Retrieved 30 January The Times.

The Observer. Retrieved 24 January The Independent. RT International. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. George Galloway co-hosts a chatshow with his wife. Former Scottish leader Alex Salmond recently launched his own programme. Germaine Greer and Peter Tatchell have appeared on it, along with a number a journalists who write for, among other publications, the Guardian.

David Lammy has resolved not to appear on the channel in future. To be fair, much of what one sees on RT is pretty harmless, or at least inconsequential. Over the course of a week, I watched one debate on gender issues that seemed fairly sensible, even mildly enlightening.

The Russians have moved on since the days of Pravda, the Soviet Communist party newspaper, or Radio Moscow International during the cold war — at least then you knew it was all guff, coming out of the Ideological Secretariat. RT is designed to confuse and muddy the waters. That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point. Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school.

While the exact nature of the relationship between RT and the Russian state is never made apparent, critics say it cannot be overplayed: for them, RT is the Russian state. RT UK has been reprimanded by Ofcom a dozen times for lack of balance. But they soon found they were being ordered to change their copy, or instructed how to cover certain stories to reflect well on the Kremlin.

They quit. There are clearly varying levels of independence at RT. We are asked on a daily basis, if not to totally ignore, then to obscure the truth. One open question is: who is watching RT, besides me? The service claims to have access to a worldwide audience of million people — you can get it online, on Sky, Freeview or in almost any hotel — but RT has never released actual UK viewing figures.

That is an audience share of 0. If you went by its adverts, you might initially think it was viewed exclusively by people who are desperate to buy gold bullion, overs travel insurance or funeral protection policies. But if you watch long enough, you will also see ads for Samsung, Maltesers, Whiskas and Extra gum. Evidently these brands think there is someone out there to sell to. Even for a rolling news channel, it is insanely repetitive. The news reports often barely differ from one hour to the next, and its regular programmes — Going Underground, Crosstalk, On Contact, The Keiser Report — are broadcast with numbing frequency, and updated infrequently.

In one hour period, I caught the same documentary — about a mysterious sleeping sickness affecting residents of a former mining town in Kazakhstan — three times. It was made in RT is never more surreal than when the topic is RT itself.

415,000
* €/m2
106 m2 | 4 bedrooms | 3 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
News channel RT, formerly known as Russia Today, broke TV impartiality rules in seven programmes after the Salisbury nerve agent attacks. We elaborate feasibility analysis for RT channel establishment and focus on scheduling of real-time frames in section 5. In section 6, performance evaluation of. RT is a 24/7 English-language news channel. We are set to show you how any story can be another story altogether. Broadcasting over six.

On the strength of this opening five minutes, I might once have been tempted to conclude that it was a slow news day, but on RT every day is a slow news day. And yet influential people from all walks of public life appear on it, or take its money.

So I watched it. For a week. The offspring of well-known people feature often on RT. Russia Today was launched in Svetlana Mironyuk, the director of state-run RIA-Novosti, the news agency that oversees the channel, said at the time that western perceptions of Russia came down to three words: communism, snow and poverty. Its regular financial programme is called Boom Bust. His guest agrees with him. On RT, everybody agrees with everybody.

When Russia does make the news on RT, the Kremlin has little to worry about. Earlier this week, the main story was about a possible blanket ban on Russian Olympic athletes implicated in the doping scandal. Foreign governments deploying disinformation to influence elections — where do they get this stuff? Four Russian athletes had been banned for life the previous week ; an announcement on further bans was still a week away.

The McLaren report , which offered firm evidence that Russia operated a state-sponsored doping regime, came out last year. Fringe opinion takes centre stage.

Reporting is routinely bolstered by testimony from experts you have never heard of, representing institutions you have never heard of. That is not to say the channel is peopled entirely by nonentities: lots of present and former UK politicians from the left and the right turn up on RT regularly. Nigel Farage has been on; so has Ann Widdicombe. Azerbaijani amerikaninsesi. Central Asia. South Asia. Bahasa Indonesia voaindonesia. Khmer voacambodia.

Afaan Oromoo voaafaanoromoo. Bambara voabambara. Hausa voahausa. Ndebele voandebele. Shona voashona. Soomaaliga voasomali. Kiswahili voaswahili. Zimbabwe voazimbabwe. Admittedly it's also been commended for balance and fairness — by the British National Party. Believe that and you will ask: what right have we to criticise Putin? At least he is honest in his way".

Matt Turner, writing for The Independent , pointed to marginalised issues and groups, like the disabled and the largest prison strike in US history, to which he asserted RT gave substantial coverage, unlike media in the UK and USA. In a balanced media landscape, they wouldn't have had this advantage to begin with".

From Wikipedia, the free encyclopedia. Reuters UK. Retrieved 22 February The Guardian. BBC News. Retrieved 18 October The Daily Telegraph. Retrieved 17 October Retrieved 30 January

412,000
* €/m2
Navigation menu
231 m2 | 9 bedrooms | 3 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
RT America channel airs from Washington, DC and is part of RT, the global television news network. It is the proud home of "Politicking with Larry King," “​News. Russia's RT television network is off the air in the Washington, D.C., area, one of the channel's most coveted markets in the United States. RT is a 24/7 English-language news channel. We are set to show you how any story can be another story altogether. Broadcasting over six.

RT is designed to confuse and muddy the waters. That mixture of genuine and guff leaves you baffled and disoriented, which, I guess, is the point. Many of the British and American reporters on its roster have been with the channel since ; some were recruited straight from journalism school.

While the exact nature of the relationship between RT and the Russian state is never made apparent, critics say it cannot be overplayed: for them, RT is the Russian state. RT UK has been reprimanded by Ofcom a dozen times for lack of balance. But they soon found they were being ordered to change their copy, or instructed how to cover certain stories to reflect well on the Kremlin.

They quit. There are clearly varying levels of independence at RT. We are asked on a daily basis, if not to totally ignore, then to obscure the truth. One open question is: who is watching RT, besides me? The service claims to have access to a worldwide audience of million people — you can get it online, on Sky, Freeview or in almost any hotel — but RT has never released actual UK viewing figures. That is an audience share of 0. If you went by its adverts, you might initially think it was viewed exclusively by people who are desperate to buy gold bullion, overs travel insurance or funeral protection policies.

But if you watch long enough, you will also see ads for Samsung, Maltesers, Whiskas and Extra gum. Evidently these brands think there is someone out there to sell to.

Even for a rolling news channel, it is insanely repetitive. The news reports often barely differ from one hour to the next, and its regular programmes — Going Underground, Crosstalk, On Contact, The Keiser Report — are broadcast with numbing frequency, and updated infrequently. In one hour period, I caught the same documentary — about a mysterious sleeping sickness affecting residents of a former mining town in Kazakhstan — three times.

It was made in RT is never more surreal than when the topic is RT itself. This is a blatant infringement of free speech! In response to accusations a few weeks ago that the channel is a mere propaganda mouthpiece for Putin, Sam Delaney mounted an odd stunt on his satirical show. And they are not preposterous. More than outright lies, RT deals in moral equivalency. They say western media is equally biased. They say other news channels have been sanctioned by Ofcom.

Facebook Twitter Pinterest. Topics RT. English voanews. Learning English learningenglish. Shqip zeriamerikes. Bosanski ba. Srpski glasamerike. Azerbaijani amerikaninsesi. Central Asia. South Asia. Bahasa Indonesia voaindonesia. Khmer voacambodia. Afaan Oromoo voaafaanoromoo. Bambara voabambara. Hausa voahausa. Ndebele voandebele.

Shona voashona. Soomaaliga voasomali. Kiswahili voaswahili. Zimbabwe voazimbabwe. Kurdi dengeamerika.

Latin America.

892,000
* €/m2
202 m2 | 6 bedrooms | 10 bathrooms | Furnished | Parking place | Swimming-pool | Gardens
RT UK is a British free-to-air television news channel, part of the RT network, a global multilingual television news network based in Moscow and subsidised by​. RT is a global news channel broadcasting from Moscow, London, Paris and Washington studios to over countries. With a global reach of over million​. RT America channel airs from Washington, DC and is part of RT, the global television news network. It is the proud home of "Politicking with Larry King," “​News.

They quit. There are clearly varying levels of independence at RT. We are asked on a daily basis, if not to totally ignore, then to obscure the truth. One open question is: who is watching RT, besides me? The service claims to have access to a worldwide audience of million people — you can get it online, on Sky, Freeview or in almost any hotel — but RT has never released actual UK viewing figures.

That is an audience share of 0. If you went by its adverts, you might initially think it was viewed exclusively by people who are desperate to buy gold bullion, overs travel insurance or funeral protection policies. But if you watch long enough, you will also see ads for Samsung, Maltesers, Whiskas and Extra gum. Evidently these brands think there is someone out there to sell to. Even for a rolling news channel, it is insanely repetitive. The news reports often barely differ from one hour to the next, and its regular programmes — Going Underground, Crosstalk, On Contact, The Keiser Report — are broadcast with numbing frequency, and updated infrequently.

In one hour period, I caught the same documentary — about a mysterious sleeping sickness affecting residents of a former mining town in Kazakhstan — three times. It was made in RT is never more surreal than when the topic is RT itself. This is a blatant infringement of free speech! In response to accusations a few weeks ago that the channel is a mere propaganda mouthpiece for Putin, Sam Delaney mounted an odd stunt on his satirical show.

And they are not preposterous. More than outright lies, RT deals in moral equivalency. They say western media is equally biased. Full Schedule. Live Radio. Live TV. English voanews. Learning English learningenglish. Shqip zeriamerikes.

Bosanski ba. Srpski glasamerike. Azerbaijani amerikaninsesi. Central Asia. South Asia. Bahasa Indonesia voaindonesia. Khmer voacambodia. Retrieved 30 January The Times. The Observer. Retrieved 24 January The Independent. RT International. RT English. History of Freeview UK. Categories : RT Russian television networks English-language television stations in the United Kingdom Television channels and stations established in hour television news channels in the United Kingdom Television channels in the United Kingdom.

Namespaces Article Talk. Views Read Edit View history. By using this site, you agree to the Terms of Use and Privacy Policy. Millbank Tower , London. Watch live Ireland only.

We help you to find properties with pool in Spain

Create an alert on new properties

Be the first one to see: create an alert on new properties in Spain and you'll receive new offers by email.

Turn to the experts: contact real estate agencies in Spain.

Statistics and prices of properties with pool in Spain

Prices are going up in this area.

Average price in this area: 1,255 €/m2

The cheapest property in this area: Rent to own detached house in Alcobendas, 0

The most expensive property in this area: Hotel for sale in Nueva Andalucía, Marbella, 65,000,000 €

Cheapest areas: Aragon, Castile and Leon, Estremadura

Most expensive areas: Melilla, Balearic Islands, Andalusia

Prices are going down in the areas: Madrid, Andalusia, Canary Islands.

More statistics and trends...